Sertifikaatti

On saanut eKomin hopealuokituksen!
On saanut eKomin hopealuokituksen!
pinkorblue.fi
pinkorblue.fi
Pink or blue myy lastentarvikkeita edullisesti! Tutustu laajaan valikoimaamme – helppo ja nopea tilaus netistä!

Enemmän

Vähemmän

Aitoja asiakaspalautteita

Olen todella tytyväinen ja suosittelen lämpimästi!
pinkorblue.fi Hei ja kiitos palautteestasi! Mukava kuulla, että olet tyytyväinen palveluumme. Mukavia leikkihetkiä ja mukavaa talven jatkoa. Your pinkorblue.fi team
Tilausprosessi todella, vahvistus tuli jo ennen kuin olin sulkenut yhteyden. Toimitus toiseen osoitteeseen meni ilman kitkaa = valtakirja ei ongelma. Asenuksen jälkeen voi sanoa, että helppo asentaa. Lapsen kommenteista vaikea sanoa onko mukava, aika näyttää. Värinä haluaisin joko täysin mustan tai harmaan ilman kuvioita.
pinkorblue.fi Hei ja kiitos palautteestasi. Mukava kuulla, että turvaistuin saapui ilman ongelmia ja että sen asentaminen oli helppoa. Valitettavasti musta turvaistuin on toistaiseksi loppuunmyyty, mutta onneksi valikoimassamme oli kuitenkin toisenvärinen turvaistuin. Mukavaa talven jatkoa! Your pinkorblue.fi team
Tieto tuli tekstiviestinä, mutta nykyään luen enemmän ja useammin sähköposteja - voisiko sinnekin tulla ilmoitus, kun paketti on noudettavissa
pinkorblue.fi Hei ja kiitos palautteestasi. Noutoilmoitukset lähetetään PostNordin/noutopisteen toimesta, joten ainkaan tällä hetkellä emme pysty vaikuttamaan noutoilmoitusten lähettämiseen. Mukavaa talven jatkoa! Your pinkorblue.fi team
Todella nopea toimitus!
pinkorblue.fi Hei ja kiitos palautteestasi! Mukavaa talven jatkoa. Your pinkorblue.fi team
Olin todella tyytyväinen tilaukseeni ja tilauksen nopeaan toimitukseen. Paketti tuli nopeasti perille ja vieläpä oikeaan osoitteeseenkin, vaikka toimitusosoite oli eri kuin tilaajalla. Suosittelen mielelläni.
pinkorblue.fi Kiitos palautteestasi. Mukava kuulla, että paketin toimitus sujui ongelmitta. Mukavaa talven jatkoa. Your pinkorblue.fi team
Tilaus tuli parissa päivässä Saksasta asti. Nopeaa toimintaa- kiitos!
pinkorblue.fi Kiitos palautteestasi. Mukavaa talven jatkoa! Your pinkorblue.fi team
Sain tilauksen nopeasti ja kunnolla.
pinkorblue.fi Hei ja kiitos palautteestasi. Kiva, että tilaus saapui nopeasti perille. Mukavaa talven jatkoa! Your pinkorblue.fi team
Kaikki sujui erittäin hyvin. Kiitos!
pinkorblue.fi Hei ja kiitos palautteestasi. Mukavaa, että kaikki sujui hyvin. Mukavaa talven jatkoa! Your pinkorblue.fi team
Todella nopea toimitus! Tilasin tuotteen lauantaina ja se tuli perille keskiviikkona. Tuote tuli Suomeen Saksasta. On myös erittiäin hyvä, että myyjällä on käytössä PayPal.
pinkorblue.fi Kiitos palautteestasi. Mukava kuulla, että tuote tuli nopeasti perille ja että olet tyytyväinen tarjoamiimme maksutapoihin. Mukavia talvipäivän jatkoja! Your pinkorblue.fi team
Nopea ja vaivaton ostosten teko!

Mikä eKomi on?
eKomi on itsenäinen sähköisen palvelun tarjoaja, joka kerää arvioita yrityksistä, tuotteista ja palveluista.
eKomin sinetit