Sertifikaatti

On saanut eKomin hopealuokituksen!

On saanut eKomin hopealuokituksen!

emp.fi
emp.fi
"EMP perustettiin vuonna 1986 Lingenissä, Saksassa. Tätä nykyä olemme Euroopan suurin vaihtoehtoisen muodin, bändipaitojen sekä bändien, TV-sarjojen, elokuvien ja videopelien fanituotteiden verkkokauppa. Liputamme persoonallisen tyylin puolesta ja kannustamme jokaista olemaan oma, erilainen itsensä. Suomessa EMP on toiminut jo yli 10 vuotta. Verkkokauppamme yli 30.000 tuotteen kattavasta valikoimasta löydät viralliset fanituotteeet huippubändeiltä kuten Metallica, AC/DC ja Iron Maiden sekä fanituotteita lukuisten TV-sarjojen ja leffojen ystäville: Star Wars, Harry Potter, The Walking Dead, Game of Thrones ja paljon, paljon muuta. Lisätietoja ja valikoimamme koko komeudessaan löydät osoitteesta www.emp.fi."

Enemmän

Vähemmän

Aitoja asiakaspalautetta

Oli muuten halvalla takkia.
Kaikki sujui helposti ja löysin etsimäni tuotteet pojalleni. Suosittelen ystävilleni.
Nopea toimitus ja palautukset sujuu ongelmitta. En kyllä keksi mitään parannettavaa.
Hyvä valikoima ja nopea toimitus. Loistavaa palvelua👍
Emp.llä loistavat verkkosivut ja tilaus on helppoa samoin maksaminen. Olen vuosia tilannut ja tulen sitä jatkossakin tekemään. Upeita vaatteita, juuri minun tyylilleni sopivia.
Toimi ihan ok
Ihan ok tuotteita. Ale tuotteissa ärsyttää yleinen *** raja ja melkein aina kun 1 tuotteen tilaan ei ylity tuo kyseinen raja eikä minulla ole varaa yleensä kuin 1 tuote tilata kerralla.***
Mahtavat tuotteet ja nopea toimitus.Saanut aina sutä mitä tilaa!
Ostaminen helppoa kuin mummolta laukun vieminen. Paypal maksaminen nostaa ostokokemuksen kohti andromedaa. Kiitos sanan sanon teille!
Hyvä valikoima. Nopea toimitus.
Helppo palautttaa.
Hintalaatusuhde ok.

Mikä eKomi on?

eKomi on itsenäinen sähköisen palvelun tarjoaja, joka kerää arvioita yrityksistä, tuotteista ja palveluista.

eKomin tiivisteet